reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Agáta Krupová

Agáta Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  94x

Zaujíma ma spoločnosť, kultúra, tradície a mnohé iné, rada píšem o zážitkoch všed- ného dňa, občas sem pripletiem i nejaký recept. Predtým som viac písala o Londýne a Anglicku, lebo som tam istý čas žila a stále tam žijú moji najbližší. V ostatnom čase sa začínam viac venovať rodnému mestečku Hanušovce nad Topľou a jeho okoliu - prírode, histórii, pamiatkam i zaujímavým ľuďom. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoHanušovce nad Topľou a okolieLondýn, Veľká BritániaMestá a miesta Veľkej BritánieKnihyFilm a televíziaDivadloReceptyJazyk, nárečie, slangZvyky, tradície, obradyHistorický kalendárDetiSpomienkyAj taký je životZamysleniaNezaradené

reklama

Slovensko

Rozkvitnuté Humenné, AstraZeneca druhýkrát a certifikát vo vrecku

Agáta Krupová

Rozkvitnuté Humenné, AstraZeneca druhýkrát a certifikát vo vrecku

Naše konanie je o prioritách. Tou mojou bolo čím skôr dať sa zaočkovať, lebo viacej sa bojím covidu ako vakcíny.

  • 27. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 598x
  • 6
Predjarné Humenné a očkovanie AstrouZenecou

Agáta Krupová

Predjarné Humenné a očkovanie AstrouZenecou

V 70. rokoch nás v telocvični chemickej priemyslovky mordovali profesori telesnej výchovy Čopej a Grosiar. A dnes?

  • 13. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 969x
  • 26
Domaša, Domaša, ty si pýcha naša ...

Agáta Krupová

Domaša, Domaša, ty si pýcha naša ...

...spieva skupina Drišľak. Na koronu sa Domaša sťažovať nemôže.

  • 16. aug 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 979x
  • 9
Jarný Prešov

Agáta Krupová

Jarný Prešov

Letná horúčava prebúdzajúcej sa jari na mňa silno doliehala a uberala sily, no prekonala som malátnosť.

  • 13. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 029x
  • 8
Marhaň - zrekonštruovaný kaštieľ Dessewffyovcov

Agáta Krupová

Marhaň - zrekonštruovaný kaštieľ Dessewffyovcov

Doposiaľ som dobre poznala len Marhaňsku – tanec šarišských parobkov - a cez obec Marhaň som iba párkrát narýchlo prešla v autobuse alebo aute na ceste z Giraltoviec do Bardejova.

  • 31. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 755x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu