reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Agáta Krupová

Agáta Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  93x

Zaujíma ma spoločnosť, kultúra, tradície a mnohé iné, rada píšem o zážitkoch všed- ného dňa, občas sem pripletiem i nejaký recept. Predtým som viac písala o Londýne a Anglicku, lebo som tam istý čas žila a stále tam žijú moji najbližší. V ostatnom čase sa začínam viac venovať rodnému mestečku Hanušovce nad Topľou a jeho okoliu - prírode, histórii, pamiatkam i zaujímavým ľuďom. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoHanušovce nad Topľou a okolieLondýn, Veľká BritániaMestá a miesta Veľkej BritánieKnihyFilm a televíziaDivadloReceptyJazyk, nárečie, slangZvyky, tradície, obradyHistorický kalendárDetiSpomienkyAj taký je životZamysleniaNezaradené

reklama

Knihy

Banská inžinierka autorkou vlastivedných rozprávok pre žiakov

Agáta Krupová

Banská inžinierka autorkou vlastivedných rozprávok pre žiakov

Ako dieťa nenávidela vlastivedu, dnes cíti potrebu žiakov na ňu „namotávať“ nenásilnou či dobrodružnou cestou.

  • 12. mar 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 355x
  • 4
Rómsky svet cez objektív Jozefa Kolarčíka-Fintického

Agáta Krupová

Rómsky svet cez objektív Jozefa Kolarčíka-Fintického

Pod týmto názvom vyšla koncom roku 2021 obrazová publikácia dokumentujúca život Rómov na Šariši v rokoch 1930-1960.

  • 22. feb 2022
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 911x
  • 2
Juraj Ďurček: Dejiny železníc horného Zemplína (o autorovi i knihe)

Agáta Krupová

Juraj Ďurček: Dejiny železníc horného Zemplína (o autorovi i knihe)

Vášeň zvaná železnica si podmanila rodáka z Topolčian, ktorý žije a pracuje na východe Slovenska a o železnici aj píše.

  • 2. dec 2021
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 851x
  • 4
Príručka pre kronikárov II.

Agáta Krupová

Príručka pre kronikárov II.

Je tu nová príručka pre kronikárov. Pracovala na nej trojica autorov.

  • 9. jún 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 757x
  • 6
O zaujímavých názvoch miest a obcí ČSSR podľa ich abecedného zoznamu z roku 1964

Agáta Krupová

O zaujímavých názvoch miest a obcí ČSSR podľa ich abecedného zoznamu z roku 1964

Ak žijeme niekde od narodenia, ani si neuvedomujeme, že názov našej obce, mesta, nad ktorým sa zvyčajne nezamýšľame...

  • 18. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 115x
  • 84
reklama
Anton Srholec: Ako čerstvý chlieb

Agáta Krupová

Anton Srholec: Ako čerstvý chlieb

Dnes zomrel Anton Srholec, rímskokatolícky kňaz a salezián, charitatívny pracovník i spisovateľ.

  • 7. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 6
O jednej starej kuchárskej knihe

Agáta Krupová

O jednej starej kuchárskej knihe

Spočiatku som varenie nenávidela. V našej rodine sa varilo veľa - pre sedem ľudí (rodičia, starí rodičia, tri deti).

  • 24. okt 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 4 631x
  • 14
Príručka pre kronikárov

Agáta Krupová

Príručka pre kronikárov

Dnes chcem predstaviť jednu sféru mojej profesionálnej činnosti, ktorej sa venujem dlho a knihu, ktorej som autorkou. .

  • 21. okt 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 341x
  • 4
Toto som o kráľovskej Británii skutočne nevedel(a)

Agáta Krupová

Toto som o kráľovskej Británii skutočne nevedel(a)

A znova - už tretí rok za sebou - sa veľa hovorí o britskej kráľovskej rodine; čaká sa na príchod kráľovského potomka.

  • 3. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 130x
  • 0
Taký bol Vysockij

Agáta Krupová

Taký bol Vysockij

Keď som 18. mája 1980 opúšťala Moskvu, netušila som, o čom si budú vzrušene šepkať, keď sa tam v septembri znova vrátim.

  • 25. jan 2013
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 698x
  • 26
reklama
Dale Evans Rogersová: Netušený anjel. (Recenzia.)

Agáta Krupová

Dale Evans Rogersová: Netušený anjel. (Recenzia.)

Siahla som po tej knihe, lebo som bola zvedavá, čo sa tam píše o deťoch s Downovým syndrómom.

  • 2. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 584x
  • 2
Rovnako iný ako ja. (Recenzia rovnomennej knihy.)

Agáta Krupová

Rovnako iný ako ja. (Recenzia rovnomennej knihy.)

Netradičný trojuholník bieleho obchodníka s umením, jeho manželky a čierneho negramotného bezdomovca.

  • 26. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 904x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu