reklama

Na Silvestra jeden kráľovský

Bola som v Buckhinghamskom paláci. Keď som sa vrátila na Slovensko, chcela som sa pri posedení so známymi trochu pochváliť. Tak som rozprávala aj o mojej návšteve kráľovskej audienčnej siene. Popritom som ukazovala fotografie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu
(zdroj: Viki Krupová)

– Padnem na riť. To sa ti ako podarilo? – opýtala sa jedna kamarátka.

– Čo? – nechápala som.

– No predsa toto - dostať sa až ku kráľovnej! – poklepkala o fotografiu.

– Veď to je z londýnskeho Múzea Madam Tussaude. – zasmiala som sa.

– A ja, že keď si hovorila o tej audienčnej sieni, že si sa tam naozaj stretla aj s kráľovnou! –

Smiali sme sa ešte dlho.

Po tejto príhode som na fóriku už cielene chcela chytiť do pasce aj ďalších. No bez úspechu. :)

 V novom roku 2017 prajem všetkým len to najlepšie.

Prečítajte si tiež

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na Silvestra jeden PINový

Agáta Krupová

Agáta Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  93x

Zaujíma ma spoločnosť, kultúra, tradície a mnohé iné, rada píšem o zážitkoch všed- ného dňa, občas sem pripletiem i nejaký recept. Predtým som viac písala o Londýne a Anglicku, lebo som tam istý čas žila a stále tam žijú moji najbližší. V ostatnom čase sa začínam viac venovať rodnému mestečku Hanušovce nad Topľou a jeho okoliu - prírode, histórii, pamiatkam i zaujímavým ľuďom. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoHanušovce nad Topľou a okolieLondýn, Veľká BritániaMestá a miesta Veľkej BritánieKnihyFilm a televíziaDivadloReceptyJazyk, nárečie, slangZvyky, tradície, obradyHistorický kalendárDetiSpomienkyAj taký je životZamysleniaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu