reklama

"Never jej, ona kuše..."

Odobrali mi krv zo žily a za výsledkami bolo treba čakať dve hodiny. Vyšla som von z budovy. Slnko krásne svietilo a prihrievalo do chrbta, ale sedieť na lavičke a čítať knihu ešte nešlo, ešte bolo prichladno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Bezcieľne som sa vydala naprieč rozsiahlym areálom nemocničného komplexu. Očami som sledovala, kde sa aký pavilón nachádza. Som tu totiž „nová“.

V slnku sa zrazu zaleskla fasáda moderného objektu detskej nemocnice, úplne odlišného od ostatných budov. Vošla som dovnútra. Interiér vstupného foyeru sa mi zdal pre dieťa síce priestranný, vzdušný, ale príliš chladný.

Zamierila som k automatu s kávou. Za ním ďalej v chodbe sa niečo dialo. Nahliadla som. Dvaja klauni s červeným nosom tam bavili deti čakajúce na vyšetrenie. Starší územčistý sústavne niečo nezrozumiteľne huhňal, mladší urastený sa vysoko vypínal nad ostatnými sediacimi a snažil sa deti rozveseliť. Každému sa prihovoril osobitne, malým chlapcom a dievčatkám fúkal balóniky a tvaroval z nich rôzne figúrky a venoval im ich ako talizmany, iba flegmatického tínedžera hrajúceho sa na tablete obišiel vtipnou poznámkou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Malému dievčatku daroval balónového jazvečíka, potom ukázal na mňa a povedal: „Ale jej never, má náhubok (biele rúško- pozn.), ona kuše.“ Všetci sme sa zasmiali.

Zamávala som im na rozlúčku a pobrala sa preč. Pekný deň urobili nielen deťom, ale aj mne.

Občas červenonosákom finančne prispievam, no až teraz som ich prvýkrát videla v akcii naživo. Moje hoci iba malé peniaze nachádzajú cez nich správneho adresáta.

Prečítajte si tiež

Magic cream

Donedávna som jednoznačne preferovala slovenské zdravotníctvo

Agáta Krupová

Agáta Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  94x

Zaujíma ma spoločnosť, kultúra, tradície a mnohé iné, rada píšem o zážitkoch všed- ného dňa, občas sem pripletiem i nejaký recept. Predtým som viac písala o Londýne a Anglicku, lebo som tam istý čas žila a stále tam žijú moji najbližší. V ostatnom čase sa začínam viac venovať rodnému mestečku Hanušovce nad Topľou a jeho okoliu - prírode, histórii, pamiatkam i zaujímavým ľuďom. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoHanušovce nad Topľou a okolieLondýn, Veľká BritániaMestá a miesta Veľkej BritánieKnihyFilm a televíziaDivadloReceptyJazyk, nárečie, slangZvyky, tradície, obradyHistorický kalendárDetiSpomienkyAj taký je životZamysleniaNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu