reklama

Vitaj na Slovensku

Toto som si povedala, keď ma pred dvoma týždňami hneď prvý deň po mojom príchode zo zahraničia takmer zrazilo auto na ulici, ktorá nie je normálnou vozovkou, iba úzkou uličkou medzi dvoma radmi bytoviek. Nepočula som ho, ale uvidela, keď sa vyrútilo dosť veľkou rýchlosťou spoza zákruty z krátkeho, ale strmého kopčeka a preletelo okolo mňa v bezprostrednej blízkosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Dobré privítanie, aby som si hneď uvedomila, že už nie som v Británii a že si znova musím zvykať na neohľaduplných vodičov.

Medzitým som zažila aj zopár iných drobných momentov, ktoré mi pripomenuli, že slovenské reálie sú odlišné, lebo na Slovensku sú jednoducho odlišné pravidlá, resp. sa pravidlá nedodržiavajú.

Pred chvíľou som sa vrátila domov. Prvé, čo som urobila bolo, že som skontrolovala poštovú schránku. Našla som tam jeden list od poisťovne. Keď som ho čítala, neverila som, že sa to naozaj môže stať aj u nás. Veď iba pred mesiacom som písala o niečom podobnom, s čím sa stretla moja dcéra v Londýne a vtedy som bola presvedčená, že na Slovensku s takým prístupom voči klientovi rátať nemôžem. No v liste je skutočne napísané:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(...) Zistili sme, že na podielovom účte došlo pri niektorých transakciách k použitiu nesprávnej metodiky pri stanovení počtu podielových jednotiek, v dôsledku čoho bol na podielový účet pripísaný menší počet podielových jednotiek. (...) sme na Váš podielový účet vyššie uvedenej poistnej zmluvy pripísali chýbajúce podielové jednotky. (...) Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie za vzniknutú situáciu. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na klientskej linke ING. Životná poisťovňa, a. s. ...

Verím, že podobné pravidlá hry, pravidlá slušnosti jedných voči druhým navzájom, sa aj u nás postupne stanú samozrejmosťou, tak ako v tomto prípade.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem.

Súvisiaci článok:

No toto?!

Agáta Krupová

Agáta Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  94x

Zaujíma ma spoločnosť, kultúra, tradície a mnohé iné, rada píšem o zážitkoch všed- ného dňa, občas sem pripletiem i nejaký recept. Predtým som viac písala o Londýne a Anglicku, lebo som tam istý čas žila a stále tam žijú moji najbližší. V ostatnom čase sa začínam viac venovať rodnému mestečku Hanušovce nad Topľou a jeho okoliu - prírode, histórii, pamiatkam i zaujímavým ľuďom. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoHanušovce nad Topľou a okolieLondýn, Veľká BritániaMestá a miesta Veľkej BritánieKnihyFilm a televíziaDivadloReceptyJazyk, nárečie, slangZvyky, tradície, obradyHistorický kalendárDetiSpomienkyAj taký je životZamysleniaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu