Dobré privítanie, aby som si hneď uvedomila, že už nie som v Británii a že si znova musím zvykať na neohľaduplných vodičov.
Medzitým som zažila aj zopár iných drobných momentov, ktoré mi pripomenuli, že slovenské reálie sú odlišné, lebo na Slovensku sú jednoducho odlišné pravidlá, resp. sa pravidlá nedodržiavajú.
Pred chvíľou som sa vrátila domov. Prvé, čo som urobila bolo, že som skontrolovala poštovú schránku. Našla som tam jeden list od poisťovne. Keď som ho čítala, neverila som, že sa to naozaj môže stať aj u nás. Veď iba pred mesiacom som písala o niečom podobnom, s čím sa stretla moja dcéra v Londýne a vtedy som bola presvedčená, že na Slovensku s takým prístupom voči klientovi rátať nemôžem. No v liste je skutočne napísané:
(...) Zistili sme, že na podielovom účte došlo pri niektorých transakciách k použitiu nesprávnej metodiky pri stanovení počtu podielových jednotiek, v dôsledku čoho bol na podielový účet pripísaný menší počet podielových jednotiek. (...) sme na Váš podielový účet vyššie uvedenej poistnej zmluvy pripísali chýbajúce podielové jednotky. (...) Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie za vzniknutú situáciu. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na klientskej linke ING. Životná poisťovňa, a. s. ...
Verím, že podobné pravidlá hry, pravidlá slušnosti jedných voči druhým navzájom, sa aj u nás postupne stanú samozrejmosťou, tak ako v tomto prípade.
Ďakujem.
Súvisiaci článok: